Plankmaraton

Yes nu börjar min nya utmaning, Plankmaraton 4 olika variationer som ska utföras varje dag i 10 veckor hade jag tänkt. Idag gick de super bra, men skulle nästan vilja ha en APP för olika plankor haha som motiverar mig och håller koll på tiden och när jag ska vila mellan. Får se om man bör köra lite ben och rumpa kanske, men jag skulle mest av allt vilja springa, jag vill ha en massa energi till mina barn, till andras barn till mig själv. Tv är inte lika aktuell längre, nu vill man heller va ute och hålla och kunna hålla igång hela tiden.

Måste investera i ett par skor, blev inga igår då ilias va på lassa sedan åkte vi till mamsen. Men skorna jag har nu får jag verkligen ont i fötterna, inte bra. Så idag kanske de blir en snabbis förbi någon affär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0