Vardagen

Tillbaka till verkligheten och rutiner, peter har gjort sin första arbetsvecka. Ilias börjar förskolan på måndag och vi ska nog skruva fast lowas tak i helgen. Elektrikern har gjort sitt, men han kommer en sväng imorgon också för att fixa belysningen i hallen uppe som vi har haft hel mörk i några månader. Men nu när vi tog bort dörren var de inte direkt ljusare 2 kontakter och två takuttag är min plan förhoppningsvis gåre bara bra.
 
Sommaren gottigheter gjorde sitt och 2+ vart de på vågen men de är redan borta efter den här korta veckan, super va?!Plankas gör de nu varje kväll innan jag slår på tvn, de är annars så lätt att slappa framför tvn istället för att göra nytta.
 
Men har lite åh stå i innan jag sätter mig där ännu, en tvätt ska startas annars blir vi utan kläder. Imorgon blir de även att skruva ihop garderoben vi fick av mormor så vi kan ta upp alla sängkläder och extra täcken/kuddar osv upp så då får vi även mera plats här nere då bara handdukar osv ska va här nere tillsammans med mina och peters kläder. Hoppas på lite cykling också i helgen kanske även en joggingtur. Näe nu måste jag  sätta fart annars få ja ingen vila ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0