Måste bara skriva av mig

I veckan så hämtade vi ut de beställda tapeterna, köpte tapetlim lite färg, nya fjädrar till bilen och såklart vart veckans inhandling gjord. Vi hann med ett besök till svägerskan, det är långt mellan gångerna vi träffas så de var otroligt trevligt.
 
Systrarna och wille komme lite senare på kvällen och de var verkeligen super mys att få umgås, gick tom bra att lägga alla tre barnen utan några större engamang trots att barnen sov lite oroligt så vare värt att vara vaken till klockan halv 1 på natten bara för att hinna prata då de knappast går att prata med tre vilda barn som ska slåss, retas och ta grejer av varandra sedan att man ska hinna ge dom mat och natta dom mellan varven.
 
Under fredagen höll vi oss i skinnet och de ända jag hann med som är värt att prata om är att jag hann måla klart Lowas rum så nu ska vi upp med tapeterna och måla ett sista varv på listerna, lite annat små jox som man inte tror tar någon tid men tar tid som att fixa till dörren och fönsterbrädorna plus elementskyddet såklart.
 
Lowa hade boel test i veckan, och kan ju lungt säga att hon är ju stor som Ilias när han var 4,5  månad liten chock jag fick.
 
Snart ska de läggas barn och vi ska slå på en mys film åt ille. Imorgon blir de barnkalas


Kommentarer
En till viktblogg

Hejsan och stort tack för att jag ger dej inspiration!

Du har jobbat på bra och du känns motiverad nog att klara av de sista förhållandekilona.

Kram på dej

2012-10-08 @ 19:37:36
URL: http://vikten.salkert.se
En till viktblogg

Oh tack så mycket för din kommentar.
Det är bra för mej att höra/läsa mer vad andra ser, hjälper mej att försöka tvinga bort min skeva "självsyn".

2012-10-16 @ 14:27:34
URL: http://vikten.salkert.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0