Mamma dotter bild bomb






Ja lite kort kanske om livet då, Ilias är som ombytt! Ena sekunden är han helt vanlig sedan nästa blir han HELT WILD' n CRAZY han får raseriutbrott utan dess lika, bara den senaste timmen har han haft tre helt galna utbrott. Han blir verkligen så arg, men just nu skrattar jag bara lite lätt åt det. 2 gånger fick han helt enkelt skrika tills han va less. Medans slet han ut halva lekrummet av ilska, men han ha ju lite åh brås på, envishet åh temperament han han från båda sidor även om man tror att peter är lugnet själv så har han de där heta temperamentet.
 
Vi ha gjort taket i lowas rum klart! Väggarna ska fixas till lite sedan ska de isoleras och gipsas. Vi har hemma spackel och sånna där remsor som man ska ha när man gipsar.
 
Nästa vecka ska jag på ett möte med en syo och med banken för att ordna med lånen. Jag har sökt lite kurser som jag ska läsa nu under hösten de blir två och jag kommer nog bara ska försöka fixa dom fort och smärtfritt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0