Jag tänkte inte men ja gjorde

Idag har jag börjat måla det första varvet vitt, super snyggt blir de iaf. Sedan har peter lagt tillbaka lite ribb och fått lite bakläxa av mig då förståss. Vi bytte även ut fodret runt dörren så de ska målas vitt imorgon. De är ca 3 timmars målning kvar innan ens första lagret vitfärg är färdigt. Hela innertaket, 3 sektioner broräcke, men de kanske kan målas lite ikväll. Peter har röjt med röjsågen så nu är då de klart inför. Men va man längtar tills de är klart man vill verkligen att de ska gå undan nu. Men vi har ju inte ens lagt plåttak än.
 
Jäkla va ont jag fick i foten, tramade in i en rostig spik för att älsklingen slänger grejer tametusiken överallt på gården. Jag är väl inte dålig själv på drälla grejer men ibland får man faktiskt räkna till tio när de gör ont.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0