Minus

Minus, ja minus på vågen! Nu har jag gått ner 9 kg sedan förlossningen så de går långsamt neråt. Men ska ta tag i allt efter jag slutat amma, då kanske jag har lite mera tid än nu då man mest sitter och ammar hela tiden. Skulle helst vilja börja med Lchf som en start för att sedan kanske övergå till lättare kost då den kosten är så fet. Men vi ser vars de bär annars kanske man bara äter mindre och oftare vilken är den bästa metoden. Varför kan man inte vara en sådan människan som kan äta vad som helst och ändå slippa viktuppgång, näe lite orättvist är det!

Varför jag heller inte startar med Lchf medan jag ammar är väl för att jag är lite skeptiskt till att äta den kosten medan man ammar. Man vet så lite om det, tror egentligen att jag är lite våpig men ska jag lix amma så kan jag ju göra lite rätt. Skulle jag GI är det väl inge fel, de rekommenderas ju så av läkare och dietister.

Håller också på att bli sjuk just nu, snuva, hosta och huvudvärk. Så mina planer på att åka till mamma blir visst framflyttade då jag inte vill smitta henne igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0