Veckans vikt

Ja nu står jag still, men motivationen är noll energin är noll och jag slarvar med mattider, skippar måltider och ersätter med helt fel grejer. Har svårt att sova på nätterna och allt blir bara fel. Måste verkligen vända på allt igen. Jag vill skylla allt på sjukdommar och bygget men de kan jag inte heller skylla på egentligen. Jag får helt enkelt skylla mig själv men det är tröttheten som gör de svårast. Att dessutom kanske behöva stressa i sig någon mat samtidigt som barnen är med gör de inte heller lätt att äta,  man slänger i sig en portion utan att ens hinna blinka bara för att jag blir lite stressad över att barnen låter lite granna. Jag har som inbillat mig att de skulle bli bättre nu när peter snart har semester men de vet jag då inte heller.

Idag blev de helknas, tänkte gå ut på en promenad när barnen skulle sova, men innan ille hade fått mat var kl typ 12:30 och då skulle han sova, luvan hade just vaknat och jag somnade på soffan medan peter fick  lite egentid med lillan. Jag sover verkligen super kasst, vet inte hur de ska bli ordning på torpet, vet inte heller va de beror på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0