Målen

För mig är det viktigt att hela tiden uppdatera mina mål, dvs klarar jag ett mål låt säga 10kg målet är att klara det inom en viss tid klarar jag de tidigare vill jag inte "slappa ihop" utan då höjer jag bara målet. Jag har tre kilo kvar tills tio kg. 10kg var mitt mål på 2 månader, nu kommer jag att minst klara det på 7 veckor. Därför kanske jag sätter ett helt nytt mål på en viss tid. För mig är de viktigt att målen går att genomföra, och inte känns omöjliga.

Jag vill börja träna igen men jag vill inte åka dit plufsig och tjock och inte hänga med. Så därför kör jag på så mycket och så hårt jag kan här. Med start på kosten, när jag slutar att gå ner så måste jag börja med något annat för att öka på viktnedgången låt oss säga med promenader. Då startar jag bara med promenader får mera viktresultat och sedan när man är less på det och har fått upp lite kondition så fortsätter jag ett gymkort. Jag kommer att köpa ett års kort i sävar just för att de ska finnas möjlighet att åka dit, inte vara borta så länge från hemmet inte bli så dyrt. Köper man då ett gymkort speciellt nu när man inte badar i pengar så måste man ju utnyttja det också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0