8kg på 4 veckor

Woho känner peppen! Är så himla nöjd att de här första kilona har bara rastat så 2kg i veckan är de i snitt. Men gissar att de börjar trappa ner ganska mycket nu snart. De är ju ofta så men jag är rätt nöjd om jag minskar med 0,5kg i veckan hädan efter även om man vill att de ska gå fortare.

2kg kvar till 10kg hoppas jag klarar de på 3 veckor, no problems! Hoppas de går på 2 veckor!

2009 här tyckte man att man var super tjock, detta var just innan jag började träna
sedan tränade jag i 5 månader väldigt mycket minst 1-2 gånger per dag BMI normalviktig 22,5



2009




2010 1 vecka innan Ille kom




2011


2012 Dag inna lowa kom



2012 innan viktminskning -lowa några dagar


Lowa några dagar



4 veckor sedan


Från förlossningen 2 månader är det -14,1 kg

Nu skulle man bara dokumentera hur man ser ut nu för att se skillnaden men jag orkar bara inte slita fram kameran just nu så de får bli en annan dag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0