7kg

3 veckor och 7 kg, känner peppen! ja kommer att nå första delmålet om 3 veckor! Jag kommer att fixa 10kg 7 veckor! Känns himla bra, känns underbart! Inge godis nu under påsk, Peter är super duktigt, men visst känner jag nu suget efter den kalla colan som skräpar i kylen, men peter är bäst han peppar mig gärnet! Ska dock försöka väga färre gånger nu kan jag väga mig flera gånger per dag. Men de peppar mig iaf!

Just nu känns de lite surt att jag inte hade mätt mig direkt från början men jag har gjort de nu och fortsätter de på de här viset ända fram tills hösten, vem vet hur många cm som kommer att åka! I sommar kommer man vara ute och springa efter barnen. Och de blir inte att ha bunkrat upp här hemma med massa gottigheter utan jag kommer att äta om jag blir bjuden någon gång sådär. Men ännu 7kg ska bort innan sommaren slutet av juli!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0