Veckans vägning 7

11,3 MINUS me loveeee! Självklart så blir man taggad - jag varken tränar eller promenerar men jag känner mig inte stolt, jag vet att MINUSET kunde vara större jag vet att jag inte gjort mitt bästa, jag har ätit en hel del onyttiga grejer och jag får skylla mig själv när viktnedgången går långsamt och jag har inte motivationen till träning och promenader nu räcker det med 2 barn som ska bäras på springas efter och pysslas om, trädgården och hemmets ska skötas de med så vanliga grejer får vara min motion så länge. Är i en riktigt mellanfas då jag tycker inget sitter bra i min garderob så jag får härda ut i några veckor till.

Nu ska jag baskemig va duktigare med maten, så jag blir klar någon gång *suck eller har jag kommit till någon platå kanske? Ja jag vet inte men måste verkligen styra upp de där så jag får större minus




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0