Veckans vägning -0,5

Viktminskningen då igår låg jag 2kg+, men idag -0,5 från förra veckans resultat jag är helt förvirrad kanske blev vågen knäpp? Vet inte om de två kilona berodde på att jag och peter fikade vid 00 på natten innan vi gick och la oss, jag mådde inte så bra och att kroppen samlade vätska. Även om viktminskningen inte blev så hög denna vecka vart det iaf inte två kilo plus men nu ska jag börja på riktigt idag/ikväll blir de prommis. Idag om de funkar med barnen om de vill sova samtidigt så inte lowa vaknar och ska ha mat när ilias somnat, annars går jag ut när peter kommit hem från jobbet.


Förra veckan -11,3kg
Denna vecka -11,8kg

Min nya favorit frukost
Gröt, utan mjölk men med socker
1-2 husmans med ägg/ost
Kaffe

De är verkligen super gott!

2 Månader/ 9 veckor har jag nu hållt på och en minskning på 11,8kg vilket är lite mera än 1kg i veckan men visst börjar de gå trögt nu!

Nu blir det 10 min magträning innan jag klär på barnen, bortstar tänderna och kilar ut!

-Tjockis loggar ut-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0