Vändning

GAAAHHH jag ställde mig på vågen 2 kilo UPP!!! Fick panik de här var ju inte vad jag tänkt! Näe nu blir de att öka på allt en del. Stenhårt blir de nu! Nyttiga frukostar, inget fika, en hel del kaffe, sedan kör jag på soppor i tre veckor lunch och middag. Kommer även att påbörja 40 min promenad varje dag och sedan så många magövningar jag kan komma på varje dag.

Folk gillar ju att löpträna, kanske man ska försöka ha de som mål?! näe nu måste jag tagga, ska fan komma i mina kläder efter sommaren! Får kanske börja gräva lite stubbar medan barnen sover också. De blir iaf en super fin dag idag så jag ska känna mig nöjd, resten av veckan såg inte så lovad ut, då gäller promenader men är de för regnigt får jag fan köra Zumba dom dagarna, om jag verkligen verkligen inte vill ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0