Tokigt

Ja idag blev de ingen prommis ute, lillgrabben var trött och somnade tidigt på soffan så de fölls sig inte och ikväll var de så mkt med gruset och när svärfars kom och hjälpte till så kan man ju inte gå ut och gå då heller, bättre att hjälpa till att kratta grus, men de är ju motion de med! Ja har dessutom hunnit gå sönder mina SKOR inte riktigt skönt jag hade värdelösa skor sånna man får ont i vristerna när man går så på fredag svänger jag förbi och investerar i ett par bra skor som kan användas när man ska ut och gå.

Ja ser ut som en trädgårdstomte men de får va så ibland! Valkar i händerna får man också! Men de är skönt! Haha känna gruset riktigt i musklerna! :P Titta nu inte snett på våran fina bod, den är faktiskt riktigt bra att ha ibland, men efter sommaren är den nymålad och med lite utbytta brädor gör de nog susen.

Mina fina arbetare :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0