Redo för dagen

Är redan vaken, slängt mig i duschen och tjuvkikat på vågen, de såg riktigt bra ut idag så jag hoppas de hinner bli lite till innan onsdag! Kicken jag såg, hur nära mitt nästa delmål jag är, blir så peppad. Idag blir de att grilla, vara ute så länge barnen är villiga sedan bygga staket, syrran ska få hjälpa och välja typen av staket, hon har bra smak så hon ska få säga sitt iaf. Ska ut på en långpromenad idag minst på 1 timma, sedan blir de väl 1 till ikväll med systrarna och lowisen, hon är ju som lättsam så då kan peter ha babyvakten på Ille och ändå vara ute och spika. Om något timma blir de även morgongympan någon som har någon koll bra hemma övningar till ben kanske? Jag kör utfall men någon till kanske?


Innan jag blev gravid




En vecka innan jag började ta tagi i vikten, snacka om köttbulle! Fortfarande rätt rund men snart ligger jag iaf på en normalvikt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0