Nya pjukor

Ja blev en sväng på skokanonen och de va ju kanon köpte ett par addidasgympa skor för 199 kr och ett par blommiga snekers för 49 kr! Dom har ju 50% på typ alla skor nu när dom har gått i kk. Så imorgon blir de en välbehövlig promenad under dagen, typ när kidsen ska sova sedan tänkte jag gå en sväng på kvällen med.

Måste sedan shoppa för dopet vi ska ha för lillan, så i veckan ska de lagas mat och grejas på med de, syrran skulle hjälpa någon dag sedan skulle mormor göra någon tårta, blir helt perfekt alltså! Men jag känner mig oförberädd så jag ska skriva inköpslista nu ikväll, så jag är redo, kan ju inte köpa allt nu men om man far en sväng in till stan kan man ju köpa mkt sedan får man stöd handla senare i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0