Morgonrutiner

Nu har jag fått upp pulsen en aning med 45 crunches, 45 toedips, 45 sneda crunches, plankan och en hel del andra övningar som jag knappt vet själv va dom het bästa va ändå när jag skulle köra en omgång till plankan så satte sig Ilias på mina axlar då ställe man sig bara upp och gjorde några utfall med honom på axlarna haha skulle aldrig ens kommit på tanken för några veckor sedean

Frukost idag blev 1 mjuk och hård macka lite musli och lite skogsbärsfil och kaffe förståss! Nu ska vi ut och slåss med ogräs och städa upp gården lite till om vi får gruset idag annars är de bara skönt för då är de klart för om de kommer på måndag och sedan kan vi koncentrera oss på staketet istället.

Ikväll måste jag ringa till dom sista inför dopet hade värsta mardrömmen härom natten att jag hade glömt att ringa och de kom nästan ingen på dopet sedan så hade jag glömt att göra mat då också så de fanns inget att bjuda på haha



Bortse från den otroligt snygga husgrunden som är brun! När vi målar om så blir den svart eller grå troligtvis mörk mörk grå! :)



Här ska vi tabort allt gräs och lägga grus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0