Morgondagens planer och nattning

Ser ut och bli fint väder imorgon så då ska vi hålla på ute, inte någe ovanligt nu för tiden. Vi har nerfällda träd som ska kapas och staplat, ris som ska eldas, stubbar att gräva upp, gräva för staketstolpar, plantera om en vinbärsbuske, klippa syrenerna om de går att se va som ska bort, rensa häcken ja de finns mycket man kan hitta på. Vi kan försöka laga mercan eller så kan vi byta däck på volvon ja de finns så mkt att göra. Tur man inte är stressad vi ska njuta av varandra också.

Ja ilias är dessutom så himla rolig idag när han skulle sova ville han inte sova så han somnade inte förrän 21:30, när jag kom upp lät de ungefär såhär

En påhittade sång om Malin, en påhittad sång om pappa

sedan så pratade han om våran vän EM och hennes man D att dom var borta eller hemma varannan gång han upprepade det mormor gunilla kom in ett tag och han berättade även att lowa sov.

Han viskade mellan åt, sedan ökade han tonläge, han sa åt sig själv att sova och lägga sig ned att vara tyst att viska.

De absolut bästa var när han sa KEBAB typ tusen gånger
Kebab, kebab, kebab kan ju säga att mamman inte kunde hålla mun, när jag till slut upprepade vad han sa, han är ju i en sån period man ska upprepa till det yttersta, Kebab skrattade jag och han blev helt till sig av att han fick mig att skratta att han fortsatte hoppandes av lycka "kebab kebab kebab"

sedan vet jag inte om han fått en låssas kompis eller vad för han pratade mycket om någon Isak, de va isak som var borta, eller hemma, eller va och jobbade de var isaks tutte ja de va hela haranger om denna isak.

han var bara så rolig men man måste nog ha varit där

Nu har han även utökat mina namn först är de ju mamma, eller mamma älskling eller bara älskling men nu har han även börja kalla mig GUMMAN som är mera som gooommmman


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0