lagomt

Axlarna, armarna och ryggen värker sådär lagomt, när man inte har ont i ryggen för man lyft fel utan bara ömmar i musklerna, skönt, så de var lagomt mkt jag höll på med gruset bara sammanlagt två timmar under hela dagen. Har dessutom gått på 2 promenader idag 1 mitt på dagen 4km och en på kvällen 4,5 km och hemma övningarna så jag nu fattat kanske inte är så bra, så jag är ganska nöjd över dagens resultat.

Imorgon blir de ganska lugnt lillen är inte på topp, blir så less de förbannande tänderna är nog sista gången man bruka ju ha alla tänder när man är 2, men alltid får han sånna problem. Men det är ju synd om honom faktiskt. 

Vi har mkt jobb framför oss med att få till ute, vi har ju mkt att arbeta med så vi är så nöjda men de får ta den tid de tar. De viktigaste är väl att få till vid ingången men de är ju en hel del krattning och en hel del jobb med traktorn. Jag vill gå på kvällspromenader, jag kan ju ta med Lowisen med Ilias måste stanna hemma, dessutom är de på hans nattning så den får peter ta istället.

Åh av jag älskar mitt långa håååår, så skönt att ha de tillbaka skam den som ge säää


Gammal bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0