HEJ baberiba

Jäspar efter 4 timmar av HEJ baberiba. Grabben vaknade just efter peter hade åkt till jobbet och han har varit helt underbar i humöret men gooosh vad han har testat gränserna. Slåss och sparkats, bitits och nypts kasstat grejer och varit allmänt -hur ska jag formulera mig- intensiv om man säger så. Gränsen gick riktigt då jag fick en mobiltelefon rakt i bakhuvudet så de ringer fortfarande men inte i telefonen så att säga. Han skulle sitta på Lowa och slå henne med diverse leksaker. 

Lowa har dessutom tagit igen all den tiden då hon varit sjuk och sovit med att varit vaken och då skojjar jag inte i princip sedan kl 13 till nu med undantag från ca 20 min power nap. Hon var dessutom vaken nästan hela förmiddagen också inte så att hon sov bort den heller. Mina vakna små barn, de är tur dom sover sedan ;)

Nu har då båda somnat eller iaf Lowa sover, ilias vet jag inte men han ligger iaf snällt i hans säng och är inte missnöjd.

Nu blir de att samla lite kraft, plocka undan och tvätta


-Tjockisen loggar ut-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0