Funkar bra med plankan

Ja tänkte bara updata er om hur de går med mitt plankande, trots sjukdommar så har jag ändå haft möjlighet att planka 1 gång om dagen ibland 2, andra gången blir mest om jag har tråkigt på kvällen haha. Promenaderna däremot har de varit sämre med och de märks på vågen tycker stått ganska still sedan i måndags. Men samtidigt är de väl svårt att ta sig ut på prommisar när barnen varit sjuka och jag själv med för den delen även om jag inte har mått dåligt av de så. Men tänkte mig ut en tur imorgon, peter har sin lediga dag så jag kanske tom hinner med två promenader iaf beroende lite väder också förståss, vill inte att de ska ösregna på mig så jag hoppas på uppehåll hela helgen.

Ska även investera i en yogamatta, även om det går att göra övningarna på golver ÄR det inte skönt, tänkte kanske köpa en Pilatesboll också men de får kanske bli min nästa 5kilos present till mig själv. Yogamattan är däremot väl behövd redan nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0