Första Promenaden

Just hemkommen från en 40 min promenad skönt skönt! 10 minuter magövningar och nästan 3h utevistelse, vi gick ut vid strax efter nio sedan kom vi in vid 12, barnen sover fortfarande och jag har tagit mig en lättare lunch.

Nu har jag även övertaget hjärtas vinterjacka, visst den sitter lite snävt över rumpan men de är inga problem med att stänga den! När jag var gravid köpte vi ju en jacka var jag hade typ xxl och hjärtat M. Men nu kan jag ju ha hans jacka, min gamla är ju som ett tält! Härligt härligt, men nu är de snart sommar då behöver jag inte jacka.

De blåser härligt ute och vi hann med de soligaste timmarna idag, jag är nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0