Dag 2 promenader

Känns fortfarande bra att gå ut och gå jag blir nog mera taggad eftersom. Jag är ju ingen som promenerar i vanliga fall och idag sov bara barnen till promenaden var klar sedan var de vakna, vilket man blir mera utmattad av tycker jag man får som ingen paus alls de är de ända som kan vara lite bökigt med att lägga barnet samtidigt som man går ut och går.

Idag gick jag först en sväng typ bara 15 minuter sedan mötte jag upp C från byn och då gick vi typ 1 timma tror jag, jag vet inte men jag tror jag var ute mellan 1 timma och 1 och 15 minuter så idag var de nästan dubbelt så mycket som igår.

Gjort en del hemma övningar ca 6 stycken än så länge pallar man inte så mycket men känner redan att idag klarade jag mer än igår försöker minnas alla övningar på core, dom kunde jag ju utantill förut tänka på kontroll och balans och göra dom riktigt och länge än heller slafsig och halvdant.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0