Full fart

Ilias trummar med kinapinnar på en plåtburk samtidigt som han "na na na NAAAAAA" slutligen  sjunger "TADAAAAAA". Spring och bus med pappan som just kommit hem. Lowa sparkar glatt i babygymmet och jag sitter ner en stund.

Jag står still på -5 kg så länge, 5 kg till innan Lowa blir 12 veckor är första målet vilket är 1 kg i veckan, men de känns att kroppen blir lättare. Just nu känns de mest sug efter lax och kyckling, vilket är ganska bra alternativ. Våren närmar sig och varje dag skottar jag och Ilias lite ute på gården, halvägs framme vid gungorna än så länge, vill ha en liten stig att gå till och ju mer som töar destå mer kan vi vara ute <3 Sparka boll, gunga, sedan ska sand i sandlådan införskaffas och sommar leksakerna tas fram.

Tänker lite på cyklar, och jag önskar mig verkligen en cykel och en cykelvagn för sommaren. Då kan man cykla till herrgården 5 km och rakt in till sävar 9km badplatser och liknande. Så rekandes är i full gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0