SLOW

Nu är väl tredje gången denna vecka jag skriver att jag ska starta LCHF igen, de går inte så bra för mitt lag. Ena sekunden är jag helt taggad och nästa sekund, och då lovar jag nästa sekund så är jag helt utmattad och orkar inte ens tänka på att göra mat enbart till mig och inte en snabbfixad lunch åt familjen. De funkar bara inte jag vet inte ens vars jag ska börja, skulle behöva mig en dos av Syster peppning skulle jag tro, de bästa vore ju om hon kom och hälsade på minst en helg och rent sagt ut tvingar mig att starta. Det brukar vara en bra metod. De är så lätt att jag och peter mysar till oss på kvällarna, rent ut sagt varje kväll. Det är en jätte dålig ovana som jag vill bryta!

Promenaderna går inte heller någe vidare, mest kanske för att jag verkligen hatar att gå ut och gå, jag har bara inte någon pepp. Vilket leder till onda cirklar, måste verkligen ta tag i allt nu, blir bara depp över hur tjock jag är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0