Fusk

Ja nu fuskar jag lite genom att dricka matersättning 2 mål om dagen äter vanlig mat till middag och 4 kg vätska har redan försvunnit på 4 dagar, för 4 kg kan ju aldrig vara riktigt fett som försvinner, helt sjuk. Mycket vatten och en del små promenader har också förekommit. Inga sötsaker, inte ens på fredagen och lördagen. Dom dagarna som brukar vara svårats men de har gått bra.

Ville egentligen göra de på ett bra sätt att äta mindre mat och ha en långsam viktnedgång, men just nu ville jag bara få en kick få bort en stor del av de kg som jag vill ha bort direkt, mest för att få igång motivationen till resterande kilon. Går ut och har mat för 3 veckor, de bästa är att man får äta 1 mål mat om dagen vilket gör de hela lättare.

Just nu står karln och fixar med balkongen som ska rivas och de mesta kommer nog bort redan  idag, sedan blir det att köpa virke närmare våren och göra klart farstukvisten. MYS!!

Nu ska jag leta insperation till staketet som ska byggas så då kanske vi kan ha en fullständig inköpslista inom kort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0