Fredag

Näe idag börjar jag, ammningen håller på att avvecklas då hon inte alls blir nöjd, inatt så vaknade hon bara 1 timma efter jag hade ammat klar henne och panik skrek, sökte mat. Så vi börjar lätt med mjölkersättning, jag är dessutom förkyld så de passar fint. Märker bara mer och mer att hon inte blir nöjd av bara mig så då kör vi på ersättning men för att slippa magont hos henne och mjölkstockning hos mig så kär vi en långsam avveckling så vi båda hinner med. Hon äter alltid av mig först men sitta minst 1 halvtimma med henne för att sedan ge ersättning känns inte så kul.

Så tänkte börja med Lchf idag, nu måste kilona veck och jag kompis som kör samma så de blir lite kul. Kanske man ska övertala föräldrar också så blir de lättare när man åker dit också.

Näe ska ha städat för helgen idag+ att tvättat och gjort lite små saker bara att sätta igång


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0