BVC 6 veckor

Var på bvc idag, shit va lilla ha gått upp bra sedan jag sluta med ammningen. Nu väger hon hela 4201g och är hel 53,5 cm lång våran stora tjej alltså. Annars är de rätt kaos här i stugan. Peter har åkt in på lassa för att han har ett skov, så sjukdommen har blossat upp igen. Just nu sover kidsen så där är de rätt lugnt så jag laddar för att vara själv, förbereder mig på att karl inte ens kommer hem ikväll utan blir varandes där i minst en dag, nog hoppas jag att han får komma hem men nog skulle ha kanske behöva vara där han får bra med smärtstillande och får vila.

Blir han inlagd kanske jag åker till mamma och spenderar några dagar där för att peter ska få vila upp sig.

Nu passar typ inga ytterkläder så nu skulle jag behöva få vinna en rosa fleese på tradera, sitter och lurpassar, kanske man hittar någon på loppisen på lördag men man vet ju inte heller så bäst om man skulle vinna den där. Alla fleesisar och alla andra grejer verkar vara i stlk 68 och de är långt kvar för lillan innan hon kan ha de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0