Yeaj

Idag blir de avslutning på öppna förskolan sedan får vi se om vi ska träffa upp Joel och emsan idag eller imorgon. peter syster fyller år, men där har vi inte styrt upp nånting så vi ser väl va de blir där med då. Vet inte de passar att komma idag eller om man ska ta de senare de måste vi höra oss för med. Peter jobbar bara idag och imorgon sedan så har vi helg, midsommar med näst intill inga planer. Visst finns de grejer som vi kan hitta på men vi har inget direkt planerat.

Ligger fortfarande nere på samma vikt som igår, skönt att ställa sig på vågen, skönt att ligga på en vikt som jag även hade innan jag fick ilias även om det är mycket + från vars jag vill vara.

Nu ska jag flytta om bälterna i stolarna för mina barn växer så mkt sedan kassta in dom och åka, måste ta ut pengar och även köpa nikotin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0