Suck

Kalasigheter och mamma, kan man vara onyttigare, man har vräk hela helgen då helgen spenderades hos syster som fyllt år i veckan och hos mamma där finns de alltid massa gottigheter och mat i mängder! vi hade de jätte mysig och de kändes som alla hjälpes åt med matlagning, sköta ungar, dessutom hann jag och mamma packa ner grejer till vinden, flytta lite tavlor och hänga lite hyllor. Peter han, han slog innertak till bron och altanen deras, han är väl inte riktigt klar än men han gjorde lite vindskivor satte dit hängrännor och tittade över vad som egentligen behövdes göras.

Även om man haft en trevlig helg vill jag inte väga mig i veckan, huvva detta är inte bra nya tag imorgon! Tror att de blir öppna förskolan kanske på morgonen då vi alla är friska och huset är sannerat. Sedan kanske de blir en promenad i sävar för omväxlingsskull.

Denna vecka ska jag försöka två promenader iaf en på kvällen då peter jobbar dag, kan jag gå på dagen så är de bara ett plus men de beror ju mkt på hur barnen är villiga på att sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0