Plocka

Ilias gillar livet utan blöjan, haha idag så skulle han promt vara utan, blev en liten olycka då peter var på toaletten, men ilias sa iaf till att han behövde gå på pottan. Så nu är grabbarna ute och klipper gräset, jag körde gräsklipparen för någon dag sedan men jag törs inte köra överallt bland annat mellan vinbärsbuskarna och diket.

Nu ska jag fortsätta att plocka det tar ju aldrig slut! Nu på morgonen gjordes de frukost, plockade jag slängde ihop en banankaka, plockade ochs sedan gjorde jag köttet till lunchen och middagen så nu behöver jag bara slänga ihop lite potatis eller mackisar. Men efter de måste man ju plocka och bergen av tvätt växer, känns som de inte försvinner någonting från den gigantiska högen så idag får jag rappa på lite. Sedan måste jag vika in den rena tvätten något ja heller inte har riktigt hunnit efter alla sjukdomar och utevistelser.

Näe back to work



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0