Lugn dag i solen

Ja en riktigt lugn dag idag jag hjärtat och barnen. En lugn dag här på 62 är egentligen inte lugn, en dag då jag säger att jag inte gör nånting då har man egentligen.

Stigit upp gett barnen frukost, klätt på dom, duschat, ta sig ut med båda barnen, vara ute några timmar, in göra lunch, ut få barnen att sova lunch ev gå 40min-1 timmas promenad, barnen vaknar när man slutat gå om dom inte gör det, förbereder man middagen, plockar undan, diskar och tvättar, leker med barnen, ger mat och byter blöjor, middag ska göras, sedan plockas det igen försöker ev dammsuga eller torka ytor tvätta eller diska undan. Just nu hålls de ju på med att Ilias och pottan och lowa och hennes mat, sedan så ska ilias ha kvällsgröt, borsta hans tänder och sedan lägga båda barnen. Det här är en dag då jag gör ingenting, är väldigt konstig att man säger att man inte gjort någonting när jag har en fullproppad dag!

Mina sjuk söta barn

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0