Inte sådär jätte intressant

Ilias kissade på pottan idag igen! De var bara nu på kvällen som vi hade blöjlöst och om jag inte haft händerna fulla hade han nog bajsat på pottan också. Det här går ju hur bra som helst! Lite jobbigt tycker han de är, speciellt att vara stilla och kanske avbryta lek, så då håller han sig gärnet istället. Han sa till när han skulle bajsa men då hade lowa också skitit och jag var i fullfärd att byta på henne.

Jaja kiss och bajs är väl inte de intressantaste att läsa om men de är väl ungefär vad som händer i mitt liv just nu :P

Jag har då dragit på mig värsta förkylningen, men som tur har jag min andra hälft som är kan ta kidsen, idag hade han dom nästan hela dagen då jag fick sova till och från som man gör när man är sjuk.

Lowa älskar morotspure, hon tyckte de var en höjdare! Så matförsöken fortsätt med för fulla muggar, nu utökas de till att äta lite gröt på morgonen och få annan pure vid middagen.

Lowisen har jag fått att somna men lillgrabben är vaken, glömde öppna fönstret där uppe, trodde de varit uppe hela dagen men älsklingen måste ha stängt de, lillstackarn är så trött men värmen gör d väl svårt att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0