en trött och en övertrött

Ett barn sover iaf, lättnaden över att syrran kom hit idag var enorm. Lite sällskap och hjälp är aldrig fel. Foten har ändå funkat rätt bra idag vad händer sedan syrran har åkt, jag trampar snett och snublar i trappen när jag ska ner och ge lillan tutten efter att ha försökt söva en övertrött pojke som lekt med sin moster halva eftermiddagen. 2timmar efter han inte somnat så gav vi efter och hämtade ned lill grabben, malin åkte och jag gjorde ett nytt försökt till att få han att somna, peppar peppar jag tror de gick.
 
Men har var iaf glad när han kom upp, han ville inte ha någon tutte, han skämtade och stojjade sig som vanligt så de var inte direkt någon pers men de är ändå skönt när barnen sover.
 
Lowan hon, hon var så trött att hon somnade kl 18, efter att ha badat, lekt och varit ute idag så förstår jag henne. Och jag kan säga att ni missar verkligen något, de är verkligen en upplevelse att se henne äta. Fan va jag garvar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0