Ytlig

Innan jag gick och la mig så fick jag världens damp. Jag tittade mig i spegeln och blev totalt depp - gravid, fet, osminkad och oduschad kunde de bli sämre liksom. Går upp lägger mig och försöker sova men deppar totalt över min bristande självförtroende. Vad gör jag då de ända jag kan tänka på är detta. Jag går upp och sminkar mig kl 22:30 de måste  allvarligt vara något seriöst fel på mig. Skippade dock eyeliner och maskara men resten då, ja var som bara tvungen och se om jag kunde bli snyggare än vad jag kände mig.

De måste vara mitt ytliga jag kombinerat med mina hormoner och brist på sömn och hälsa som jag är såhär ostabil.

Nu ska jag göra ett nytt försök på att sova.









Kommentarer
Anonym

men gumman då ! Du är ju så vacker! Puss din syster.

2012-01-17 @ 09:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0