Tisdag

Skulle vara himla passande om jag fick värkar idag då älsklingen är på jobbet utan telefon. Snacka om att jag skulle bli lite stressade då eller. Men inte blir de någon bebis idag inte men de skulle göra allt lite mera sportigt.

Igår hade jag lite mera sd, tycker att magen ser lite mindre ut eller så är de bara inbillning, är som svårt att se om den ramlat ner för med Ilias låg den mycket högre upp, än va den gör nu tycker jag.

Idag kommer väl en ny bild också men för närvarande har jag inte ens fått på mig några kläder och håret är oborstad så de får lugna sig till lite senare



Kommentarer
Jessicas william 9*12*10

men vilken fin blogg du har nu då!!

2012-01-31 @ 19:19:00
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0