Surt sa räven

Så himla typiskt, kände mig mycket bättre idag så då tänkte jag att jag inte skulle överanstränga mig, dvs inte dammsuga och skura som var de som utlöste hela de onda. Så istället var min plan att bara tvätta, plocka, dammtorka, renbädda, baka och kanske handla. Jag fattar mig verkligen inte på min kropp, så tragiskt. Efter att ha dammtorkat lite i köket, plockat undan, gjort frukost och lunch åt lillgrabben, bäddat 1 säng så börjar jag känna av höften igen. *Suck

Är bara att gilla läget, vill inte bli sängliggandes i helgen så måste verkligen lugna mig, men de kryper i fingrar och kropp över att göra en massa grejer. Blir så sur över att inte kunna göra de enklaste grejer. 



Kommentarer
Motherhood

sv: Jo, men grejen är ju den att vi inte lämnar sovrummet annat än när vi byter blöja eller gör välling... Hon ligger vaken i sängen i flera timmar innan hon ger med sig.

2012-01-20 @ 17:48:10
URL: http://motherhoods.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0