suget!

Helt sjukt va jag är hungrig, fattar inte att matlusten helt plötsligt bara kom tillbaka sådär. Var inte alls berädd på det, så nu sitter jag och fantiserar om massa goda grejer. Inte riktigt bra för vikten men samtidigt har vi varit kass på äta nu ganska länge då sjukdom har härjat här i huset så jag ska kanske inte kassta skit på mig själv. Äter jag lite mat kanske energin kommer tillbaka i kroppen och jag blir frisk.

Peter är ganska förkyld nu, hans ögon rinner som bara den, vilket dom alltid gör när han blir dyng förkyld. Så det är frågan om han ens kan köra till jobbet imorgon för dom han brukar knappt kunna se. Har vi tur så går det över.

Skulle vara skönt om vi alla var friska när bebisen kom men kroppen brukar känna av sånt så vi får säkert ingen bebis förrän vi alla är friska.

Nu ska jag bänka mig framför tv och se familjen annorlunda på tv, snacka om att jag har längtat!!!


Kommentarer
Gojj

Linda ska inte du ta och åka på förlossningen och föda barn snart? ;)

2012-01-31 @ 00:01:00
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0