Städar tagen

Nu städar vi för fulla muggar eller jag har just lagt ilias efter en hel del plock, jagande, toalettskuring och dammsugning. Men nu är det bara skura och dammtorka kvar och tvätten förståss men tvätten tar ju jätte kort tid jämfört med allt annat. Jag plockar bort alla leksaker, Ilias har dragit fram jag plockar undan tvätten ilias river ut den lika fort. Men vi hade jätte kul jag och sonen med musik i högsta hugg, dansande samtidigt som vi röjde som värst.

När man nu städar blir jag så varm så lätt, så hittade en enorm blå vid lätt klänning med rosa blommor. Eftersom det inte är någon midja på den ser jag verkligen gigantiskt ut. Vågar inte lägga ut en bild på bloggen. Men det är verkligen super skönt att ha någon lätt på sig när man ska städa, bekvämt och tåligt.



Jag skojjar inte när jag säger att jag är ganska lik fast med mycker mera hår och inte så gul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0