Sd lugnat sig

Haha blir lite tokig på alla sammandragningar jag får, 2,5h höll dom i sig nu typ var minst var tionde minut eller oftare. Man blir trött av att bara tänka på det hela tiden. Är så typiskt också för man framkallar ju förhoppningar om att denna unge ska titta ut före v42. Man tänker att "då borde jag ju inte gå över med denna lilla bebis" sedan så inser man att de är ju inga garantier, vilket verkligen inte är så trevligt. Men dom verkar komma speciellt när jag gjort något rörligt under dagen, åsså poff pang så när jag vilar sitter dom i är regelbundna och inte går över på flera timmar, pulsen stiger då en aning. Jag vill som ställa in mig på att jag nog går över, då blir man ju glatt överaskad om den kommer ut tidigare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0