Roligt

Jo jag tittade i min gamla blogg för att se om jag kunde hitta något annat än vikten och sf måttet för att se om det var någon skillnad på magarna. Hittade att jag i v 35 med Ilias had 10 cm större omkrets runt magen 10 cm! Helt sjukt och nu är jag ändå 3 veckor större så att säga och de skiljer 10 cm. Så nu känner jag mig rätt nöjd över min nu så stora mage. Min mage nu är alltså mindre än va jag var i v35 med Ilias fattar inte hur sjukt det känns. Så nu ska jag glädja mig åt det de veckor som är kvar!

Imorgon går jag in i 39, eller ja 38+0 och det är bara typ 15 dagar kvar till BF

Enligt sm bf imorgon 31/1
Enligen rul bf om 15 dagar
Går jag över så är det omkring 30 dagar kvar innan dom tar ut ungen

Men inom 30 dagar ska nog denna unge titta ut åh vad jag längtar efter min skruttis, min miniplutt bebis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0