Pärs

Halva dagen har redan gått, Peter var till läkaren medan jag och Ilias handlade vilken pärs. Tog självskanningen, tror ni inte att jag åker på kontroll. Var då tvungen last ur allt dvs en hel kundvagn med 4 kassar + lite lösa delar som inte behöver en plastpåse, för att sedan igen lasta i allt i påsarna igen. Ilias hade då varit less ett bra tag men han hade iaf inte klättrat ur vagnen i affärern  Lasta i bilen sedan hämta peter då kan jag säga att då hade jag ont i ryggen, känns lite bättre nu men fortfarande ganska ont.

Nu har vi ätit lunch och Ilias ska sova en stund jag tänkte att jag skulle passa på att vila lite också så jag har lite energi ikväll då Peter jobbar.

Har en del i att plugga för också, läsa två böcker sedan inlämning nästa vecka, fast de är ju skönt om de är klart före. Tänk om jag kunde tenta av kursen lite tidigare bara för att vara duktig eller något. Eller åtminståne göra så att man slipper stressa igenom allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0