Nog är det väl....

Sjukt dåligt humör är jag på och inte blir de bättre av att huvudvärken sitter i att jag mår super illa och var tvungen att spy för någon timma sedan. Trots dom två alvedonen inte gjort någon som helst verkan överhuvudtaget och på grund av huvudvärken och illamående inte kan somna. Har nu legat i några timmar vridit och vänt mig i sängen utan att ens varit i närheten av att somna inte gör de hela lättare.

Jag hatar när jag inte får som jag vill eller när de blivit som jag tänkt mig hela jag kokar, och jag kan verkligen inte släppa saker och ting. Jag blir helt jävla galen snacka om att man har sina egenheter. Det är inte nog med att jag blir lätt arg eller skogstoken jag är dessutom långsur också...



Kommentarer
Josefin

Hehe, känner igen mig väldigt mycket i det där! Har haft problem med mitt kontrollbehov nu under graviditeten...

2012-01-25 @ 15:19:28
URL: http://blivandemamma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0