Meducin

Tog för en stund sedan sista tabletten, vaknade av enorm huvudvärk som nu har släppt. Skönt att inte behöva ha ont, att höfterna och ryggen inte heller gör ont är också ett plus.

Har fått i mig en del nu, mest bara onyttigt så nu mår jag illa vet inte de är pågrund av medicinen eller om det är kroppen som är ovan eller om de är illamående bara.

Idag ska jag skrivas ut från lassa sedan ska jag iväg på ultraljud, får se hur de är med lillen. Pratade igår med peter om att kolla vad de blir och visst blir man sugen på att fråga men vi är överens om att vi nog väntar och ser vad de blir på förlossningen, för tänk om de ser fel. De ju trots allt bara 2,5 vecka till liten är beräknad. Förmodligen blir det en liten Oliver... eller? Ja de återstår att se, många som tror de blir en liten "Tilde Sigrid".




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0