Lillasyster moster Malin

Lillasyster min är här, hon passar Ilias och han är väldigt nöjd över arangemanget om man säger så. Går malin ifrån hans sida så skriker han rätt ut. Det är bara malin som gäller. Jag har fått baka bullar och bottnar till semlor, duscha och snart ska jag starta med middagen, lagomt till våra karlar kommer hem.

Jag längtar verkligen tills bebben kommer, skulle verkligen vilja att de bara satte igång såhär poff sedan är de klart. Den här sista månaden kommer verkligen bli lång när jag redan nu känner såhär. Men de är bara att bita i det sura äpplet och vara nöjd över det iaf kommer en bebis inom en snar framtid. Om en månad kommer bebisen att vara här så de ska jag väl känna mig nöjd över.

Är som trött och slut i kroppen, idag fick jag ta av mig förlovningsringen förmodligen fram tills bebisen tittat ut. Och för någon veckan hade jag nog min sista natt sovandes på mage.



Ilias typ 1 vecka


Kommentarer
malin

tack för en toppen helg det var så mysigt älskar denna bild på mig & lilla mannen <3

2012-01-22 @ 21:19:20
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0