Idag blir första strykningen

Gissa
Fredrik 27 januari Flicka
Mormor 28 Januari, flicka 3200
Em 29 Januari flicka

Malin 1 feb, flicka

Jenny 3 februari pojke
Sandra 3 febrari 3987 g 49 cm, pojke

Eilona 4 feb, pojke

Elisabeth 6 feb, flicka
Morfar 7 februari flicka
Madde 7 febrari Flicka
Gojj 8 feb, flicka
Jessica 8 Februari, Pojke 3450
Peter  8 februari, flicka
Jag 10 feb, pojke, 3330g och 50 cm
Zalina 11 feb, pojke

Jag fyller år 11 febrari
Jag och peter har varit tillsammans 5år
12 februari

Cissi 13 feb, flicka
Kicki 15 feb, Pojke

BF 14 feb

Farmor- Flicka
Anna - Flicka
Vickan - Flicka
Jim - Flicka


Jonte-pojke
Mattias-Pojke
Mormorsmor-Pojke

Anna P - Pojke

11 pojkar
14 Flickor

3 st gissar den 8 feb


Blir bara bättre och bättre, folk gissar ju för fulla muggar! Riktigt jämt 50%


Efter inatt så ska jag stryka första gissningen, syrrans kille gissar på idag men eftersom jag är krasslig så gissar jag på att det inte blir någon bebis idag eller ens i helgen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0