Härlig fartfylld dag

Idag har vi firat Peter, syrran kom redan igår. Idag har hon färgat mitt hår brunt med ljusa passé slingor. Blev riktig bra att få färgat hår. Fick sedan en klippning också så nu känner man sig snygg igen efter att ha haft tillplattat hår i någon vecka eftersom de blir så otroligt rakt. Peter passade barnen medan så de var otroligt skönt att han kunde ha båda barnen medan vi fick ha lite tjejtid.

Har däremot haft riktigt ont i ryggen, som inte vill ge me sig, får typ panik för jag måste vanka fram och minsta lilla rörelse gör ont. Man blir lite stressad inför kommande vecka när Peter måste tillbaka efter helgen.

Första veckan utan att kunna ligga på mage, som jag har gjort hela graviditeten fram tills nu. Bästa sovställningen är ju på mage så de känns skönt att de kanske bara är 5 veckor max tills bebisen kommer och då kan jag åter igen ligga och sova på mage.

Sammandragning från hell, dom kommer hela tiden gör inte ont eller så men de är just bara hela tiden och de gör mig okoncentread, när jag just sa till syrran idag att jag inte alls haft lika mycket som med Ilias. SD gör ju att man får för sig att de börjar närma sig så nu i någon vecka när jag inte haft några så kändes de som att de är ett bra tag tills bebben kommer. Så just efter jag sagt de så börjar det och har hållt i sig i princip hela dagen. Bebben rör sig som tusan och har mycket hicka också. Sedan fick kroppen något knäpp och händer svullnade upp så jag inte fick på mig förlovningsringen man såg hela handen som bara svullnade. Rätt obehagligt när det hände, men sedan försvann de efter något tag så nu fick jag på mig ringen igen. Måste blivit något med cirkulationen eller något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0