Dag 4 av 366

Fjärde dagen idag, har funkat bra att hålla måltiderna. Gör en hel del det där att äta på dagarna istället för att småäta. Blev dock inte så avancerat idag heller, yougurt och flingor, nudlar och sedan mackor till middag men nu på kvällen idag är jag inte alls godissugen. Så ikväll skippar jag te och hårdmackor. Imorgon ska vanlig mat göras, sedan ska peter få hjälpa mig med att göra ett månadsschema på måltider så det är lätt att ta fram från frysen och tina under dagen eller dagen innan. Sedan vill jag prova lite nytt, så nya recept med massor av grönsaker ska in i maten gärna gratänger och sånt som kan tillagas själv. Så de blir spännande att prova på, sedan vill jag ju att vi ska äta ur frysen lite bättre så det är lättare att göra inköp osv.




Kommentarer
jenny

Vad duktig du är!!

Tack för bedömet de värmde kram

2012-01-04 @ 23:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0