Dag 3 av 366

Ja tredje dagen nu som har gott, inge godis heller eller något annat gottigt. Eller jo kanske lite nyponsoppa då, men den dåliga aptiten vi har haft hela familjen så gjorde det gott.

Kvällarna är verkligen värst, jag är så små sugen, men te och hårdbrömackor gör verkligen susen. Så de är min medicin för kvällarna. Målet är att om 3 veckor ta bort sockret i teet. Jag har nämligen rätt mycket socker i. Tänkte byta tesort samtidigt för att försöka bryta vanan lite lättare. Jag var ju så inne på chailatte förut men köpte de och besviken vart jag då de inte smakade som jag minns.


Kommentarer
Sandra

Rött te är lite sötare!

De kan hjälpa mot sötsuget, iaf ibland! :)

Duktig är du iaf!

2012-01-03 @ 23:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0