Dag 2 av 366

Andra dagen utan godis, vilket går super bra. Jag har som sagt magsjuka så det är inte ens lätt och få i sig vatten ens så för mig går det verkligen super. Tänkte nu uppdatera lite ditt som datt hur det går med godis och skräpmatsätande för att för de första se om jag klarar det sedan hur länge och hur jag kände.

Igår fick jag i mig 3 hårdbrömackor, massor med te och sedan på kvällen fick jag i mig en varm macka och ett halft paket nudlar.

Vägde mig även i morse, har inte gått upp något på flera veckor! Kan fortfarande ha förlovningsringen också vilket jag defenetivt inte kunde sista tiden förra graviditeten. Så de känns skönt att stå still på vågen även om jag gått upp 8 kg och har 6 veckor kvar till BF så visst mycket kan hända men tvivlar nu att jag så gå upp så mycket denna gång speciellt eftersom vågen stått så still.

Lyssnar man på gravidskrock så är de ju en pojke, jag och mitt skrock alltså



Kommentarer
Melanie

Sv: Ja jätteskönt att jag fick det beviljat. Jobbar inom vården och det är ju väldigt sällan någon inom det yrket blir nekad. Men visst är det synd att det finns så många med andra tunga jobb, som får kämpa så för det. Tur att man, även fast det är tråkigt, kan ta ut föräldradagar om man skulle bli nekad och inte få bli sjukskriven ist. Då finns det iaf ngt alternativ.



Oj, bara 8 kg, det var inte mycket det. Vad skönt för dig! :-)

2012-01-02 @ 17:27:46
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Melanie

och föressten, vad är det för skrock? Att man inte går upp så mkt med en pojk eller vad? :-)

2012-01-02 @ 17:30:05
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Melanie

aha är det så dom säger;)

jag har gått upp lika mycket lika snabbt båda mina grav. första var en tjej och nu väntar vi en kille, så det stämmer nog ej haha ;-)

2012-01-03 @ 06:51:35
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0